środa, 16 lipca 2014

OGŁOSZENIE

Kochane.

Przepraszam, że od TAKIEGO czasu nic się tu nie pojawia.
Po prostu w pewnym momencie poczułam, że za dużo mam na głowie - studia, sprawy rodzinne, osobiste, a potem poszłam do pracy i był to gwóźdź do trumny mojej weny i wszelkich chęci. Bardzo chciałam, żeby właśnie ta opowieść była tą, którą uda mi się skończyć i tak zamierzam zrobić :)
Tak więc jeszcze raz - przepraszam, szczególnie za to, że wraz z pisaniem bloga zawiesiłam jakiekolwiek czynności blogerskie - nie czytałam, nie wchodziłam, totalne zero.
To się zmieni i to już wkrótce.

Jeśli ktoś jeszcze pamięta/czyta/zagląda i zamierza mi wybaczyć zaniedbanie wrednej Niemki i rozkochanego blondaska to zapraszam już niedługo na nowy rozdział - postaram się też nadrobić zaległości w czytaniu.

:)

6 komentarzy: