czwartek, 30 stycznia 2014

1. If you can't beat them - just eat them!

- Cześć! – rzuciła dziarsko reszcie redakcji. Po co udawać, że jest się skromniejszym, niż się było? Nie tego oczekuje się od ludzi z mediów. Tutaj wszystko było sztuczne, czy skromność, czy pewność siebie. A Christina aktualnie miała gdzieś wszelkie wymogi i z chęcią pokazywała wszystkim zazdrosnym dupkom swoją najszczerszą radość. Najbardziej prestiżowa niemiecka nagroda dla dziennikarzy w kategorii dziennikarstwa sportowego? Pff, jasne, udawajcie dalej, że i tak było wam wszystko jedno. A w międzyczasie podajcie mi moje latte.

- Christina, zapraszam do mnie.

Latte nie było, za to odezwał się zdecydowanie największy bufon, jakiego znała – jej szef. Zawsze oficjalny, zawsze nadęty i sztywny, jakby dopiero co ktoś wetknął mu w tyłek kij od miotły. Poczłapała ostentacyjnie ociężałym krokiem do jego biura wyczuwając, że nic dobrego jej tam nie czeka.

- Gratuluję nagrody – ooo, ktoś zmienił swoje zwyczaje… - a to materiał na następne zadanie.

Uśmiechnęła się szeroko. Otworzyła teczkę. Zamknęła. Szef odwzajemnił uśmiech, jednak na jej twarzy już nie było po nim śladu. No jasne, mogła przewidzieć, że zechce jej dopiec mimo wszystko.


Dopiero wieczorem, w domu, przy kawie przeczytała to dokładnie. Ona, dziennikarka z paroletnim stażem, osiągnięciami, sławą i sympatią prawie każdego, kto kiedykolwiek widział jej słodką buźkę ma latać za jakimiś latającymi gówniarzami? I to w weekend, w który gra jej ulubiona piłkarska drużyna? Pewnie, nażarłaś się szczęścia, to teraz rzygaj. Ale tym razem się doigrałeś – już wiedziała, że zanim odejdzie z tej redakcji będzie to ostatni materiał, jaki dla niej zrealizuje. 

Najgorszy, jaki kiedykolwiek powstanie w historii telewizji.
_______________________________________________________________________
Jeżeli też tak bardzo "lubisz" swojego szefa - zostaw komentarz ;)

5 komentarzy:

  1. Hmmm... mam rozumieć, że będzie miał tu miejsce jakiś bad romance między Christiną w kwiecie wieku, a naszym smarkatym Andim? :) Nie powiem, podoba mi się taki pomysł, bardzo oryginalny. Prolog nie powiedział zbyt dużo, ale ostatnie zdanie sprawiło, że się uśmiechnęłam :P Brakowało mi tu trochę bardziej rozbudowanych opisów, ale to w końcu prolog, więc widocznie tak miało być. Pozostaje mi czekać na ciąg dalszy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc próbuję unikać opisów, bo mam tendencję do ich rozciągania w nieskończoność - kiedyś, w liceum napisałam opowiadanie na 100 stron i nie chciałabym tego powtarzać :D

      Będzie romans, ale nie taki banalny. Nie będę się teraz rozpisywać, bo lepiej, żeby były jakieś niespodzianki. Chodziło mi tylko o to, żeby uniknąć schematów i nie korzystać z tego, co już przeczytałam sama z udziałem Andiego. Mam nadzieję, że się uda i dzięki za komentarz :)

      Usuń
  2. A ja chcę wiedzieć co ona zrobi z tym "najgorszym materiałem w historii telewizji". Nażarłaś się szczęścia to teraz rzygaj <3 - such love, much admiration, jakby powiedział pewien pan Doktor, if ya know what I mean. Pisz szybko, bo sesja mnie goni, a nie chce mi się uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobi? Wkrótce się okaże ;> Pan Doktor na propsie, jeśli wiesz co ja znaczę ;D Moja sesja też dobija, więc prawdopodobnie im więcej nauki tym więcej napiszę, ale zobaczymy ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń